GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



19 juni 2008

Bla, bla.

Jag har inte så mycket att säga er så här på kvällskvisten. Jag tillagade ett kilo fläskfärs i form av biffar i ugn för ett par timmar sedan. Jag har varit i stan och fluktat på allt jag inte kommer att kunna köpa på länge ännu, jag (rättare sagt Hårdrocksskatan) har funnit den helt jätteperfekta röd/vitprickiga duken i metervara att göra saker av till mitt kök och hon fick pröjsa för det lilla jag ändå köpte, då jag hade glömt mitt kort hemma. Jag har öppnat ett sparkonto.

Nu skall jag ta av mig sminket, borsta tänderna och lägga mig och läsa. Dagen har inte varit så lång men då natten i natt var ännu kortare, avslutar jag den nu ändå.

God natt peeps.

Inga kommentarer: