GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



24 augusti 2008

Action.

Well, vad har jag ägnat mig åt i dag?

Jag har gått omkring i underkläderna med mina två nya tatueringar insmorda, i hopp om att åtminstone en dag vårda dem så som de skall vårdas. Jag är nämligen lite slarvig med det där (medvetet) - rätt vad det är har krämen torkat in eller torkats bort, och det som är kvar är halvspruckna tatueringar som inte ser så krya eller glada ut. Jag VET att sådant är jätteviktigt att sköta, men jag slarvar medvetet ändå, av lathet. Jaja, liksom. De blir ju alltid bra igen när jag smörjt dem åter, är vad jag tänker.

En annan sak jag gjort medan jag gått omkring i underkläderna är att gå in mina nya (svarta) skor från LaRedoute. Skinnet de är gjorda av är helt fantastiskt och redan efter en halvtimme hade det mjukat upp sig. Nu, några timmar senare (kanske 3-4), är de redan supermjuka och jag tycker mig vara klar med 'ingången'. Behåller dem dock på, för vad är sexigare än nervikta hotpants, upprullat linne och högklackade skor? Haha.

Vidare har jag räknat ihop denna månads räkningar och bestämt två personers födelsedagspresenter.

Nu skall jag äta lunch/middag. I'm starving. Önskar att jag hade någon riktig söndagsaction att berätta om, typ som en picknick med termoskaffe och mackor på en leopardmönstrad filt i parken, invirad i en varm sjal, med solisar på i solskenet ..
Nej, istället går jag omkring här i underkläderna och ett par (förvisso jävligt mjuka) skor och är hungrig, alldeles mol allena ..

Inga kommentarer: