GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



24 augusti 2008

Bryderier.

Well, precis som jag och Mint förutspådde när vi talades vid på telefon tidigare i kväll - visst tryckte jag i mig en massa paj till kvällsmat. Av ren lathet!! Men nu får det verkligen vara bra, jag vet ju så väl och jag trycker i vanliga fall på det så himla mycket att jag inte tål mjöl (särskilt vete-) - nu får det verkligen vara!!! Jag är görsvullen i magen, känner mig konstig i kroppen och det känns som om jag ätit upp en hel björn, med skinn och klor och allt. Inte mer nu, nu räcker det. Jag skall lägga undan pajen så att jag inte ser den när jag är hungrig och lat och vill ha mat nu, nu, nuuu och i 'värsta' fall får jag helt enkelt äta det som finns av det jag tål. Hellre en portion till av tråkiga biffar än detta, liksom. Så är det!!

I kväll skulle jag ha lagt mig kl 21, var min plan. Dock fastnade jag framför en based on a true story-film på Kanal 5 (som faktiskt var bra, om än inte klockrent välgjord) så nu har jag precis borstat tänderna, tvättat ansiktet och smörjt in mina tatueringar. God natt, skatt. Hatt. Fnatt.

Tschüss, sov gott!

Ps. Katt. Ds.

1 kommentar:

Anonym sa...

mm håller med, underbart.. på vintern kan det dock vara aningen för kallt, sådär så näsan blir röd och det biter i kinderna, men nu är allt heel perfekt!