GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



9 augusti 2008

Gah.

Jag har varit vaken i 1.5 h. Jag måste börja packa, börja städa, klippa min katts klor, prova alla kläder jag hämtade ut i går ordentligt igen, förbereda mig för jobbet, blogga blogga blogga och en massa fler saker .. Frukost, det har jag behövt äta sedan 13.55, vilket är tidpunkten då jag vaknade.

Och vad gör jag?? Läser värdelösa bloggar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Klänningen från LaRedoute såg fin ut men helt klart INTE bläckblå! Jag dricker lite vin nu och väntar på att folk ska komma hit och förfesta, Cityfesten här i Gävle i helgen. Hoppas jobbnatten går bra. Hur länge ska du vara borta på semester?? Kramar!!

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Sandy.

Den är faktiskt inte ens fin. Klänningstyget är jättetungt och de invikta tygbitarna ser ut att kunna kika fram närsom ..
Ah, då har du roligare än jag, som skall börja packa tvätt till jobbet :D

Jag skall vara borta i tio dagar; kommer hem helgen vecka 34.

Kramkram, ha nu så jätteroligt!!