GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



9 augusti 2008

Tack gode gud!

Jag är så glad, så glad att Satanistkatten tycker om sin box! Det var en fasa för mig - kommer mer än väl ihåg hur jag och mitt ex fick kämpa varenda gång vår (då) andra katt behövde tas någonstans .. Stackaren kämpade med näbbar, klor, armar, ben, tänder och alla läten hon kunde uppbringa för att INTE hamna i den. Men ibland var det ju tvunget och det var en jävla pärs när det skulle ske. Men Satanistkatten, hon har legat där inne och sovit ända sedan jag blev klar med monteringen och inredningen (=en IKEA-filt) - i flera timmar nu .. Hoppas verkligen att hennes förtjusning är permanent!!



Nu ligger hon där inne och storsnarkar .. Det borde jag kanske spela in, hahaha.

Nu har jag tiotusen saker att göra:

¤ duscha
¤ kvällsrengöra ansiktet
¤ sminka mig (skall visa upp BESTEN sedan!)
¤ börja packa
¤ förbereda mig för andra jobbnatten
¤ packa med mig tvätt till jobbet, glömde ju boka tvättid i morse
¤ byta lösenordet till min officiella mejl, så att Hårdrocksskatan kan kolla den ibland medan jag är borta
¤ kolla upp tillf. avstängning av mobilsvar
¤ blogga mera

Hallå .. Faen, nu har jag glömt bort en massa av det viktiga jag skulle göra!! Det var ju många fler grejer .. Hmmmmm.



Här är skorna jag fick hem från La Redoute i går. Jag tycker att de är döläckra. Det fanns även andra grejer i mina paket, men hallå - kan ju inte fota varenda trosa jag äger.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Katten kanske alltid drömt om ett eget litet hus, ser väldigt nöjd ut därinne!

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

DTK.

Hahaha, jaa! Ett eget hus med badrum och kök och en liten täppa .. :D :D

Sandra sa...

Hoppas det håller i sig, Dexter gillade sin box tills tredje gånge han åkte i den, nu springer han när man tar fram den och man får tyvärr använda våld för att få i honom, han blir som en bläckfisk och spretar med alla ben, tassar, klor han har!

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Sandy.

Det är det jag också befarar och, i ärlighetens namn, nästan räknar med .. =(

Det var precis så vi fick göra med T2 med - våld .. =( =( =(