GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



9 augusti 2008

God morgon, eller god natt.

God morgon, god morgon, mina små sparvar. Nu är jag här igen. Nu är jag dessutom också hemma från jobbet. Det är liksom samma sak ..
Satan, råkade precis se ner på min vänstra handlov. Där står det visst: 'TVÄTTID!!!'. Hmm, varför såg jag inte det förut när jag var på gården?? Det var liksom meningen att jag skulle se det , inte nu. Aja - jag tänker i varje fall inte gå ner nu. Inte ens om så alla tiderna vore lediga och det bara vore för mig och bara mig att välja och vraka.

Jag har haft en okej natt på jobbet. Negativt okej, inte positivt okej. Mer dålig än bra, alltså. Men men, bara två nätter kvar nu, och så är jag ännu närmare dagen då jobbet kan kyssa mig i röven. Ha. Det skall bli så skönt.

Åhh, jag var nere på tappen i går kväll och hämtade ut två paket med kläder. Ett från H&M och ett från La Redoute. Och åhh, åhh, åhh vilka fina kläder!! H&M-paketet är jag supernöjd med och tänker behålla allt (tre grejer) och La Redoute-paketet kommer jag att behålla exakt hälften av. La Redoute ljuger nämligen - det de påstår är en bläckblå klänning är en lila klänning. Det tycker jag inte om. Lila, nej. Det jag anser vara bläckblå, ja. Någon av oss har alltså uppenbarligen fel på sitt färgseende/färgtolkningsförmåga (och inte är det jag).

Nej, ni. Nu måste jag göra min morgontoalett och sedan sova.

Förresten: för ett tag sedan nämnde jag ju att jag tyckte att det bästa sättet att få läppstiftet att sitta länge och väl var att använda enbart läppenna. Ha, då hade jag inte provat MAC:s Pro Longwear. HERREMINJE .. Inte ens kärnvapen, mina vänner, inte ens kärnvapen rår på den besten!!! Fantastiskt!!! Vann en auktion på eBay för ett tag sedan om två stycken sådana bestar i den för mig givna färgen, bright knallröd (namn: Lasting lust).
Åherregudvaddensittervillnågonhånglahånglahångla??????

MAC är bara grymmesuperBÄST på vattenfast smink, som är vattenfast på riktigt. Grymmast!!!

Bloggar om allt sådant senare i dag. Nu: sova. Tschüss.

Inga kommentarer: