GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



4 augusti 2008

Smink!

Trots alla longlastingläppstift och tricks, tycker jag fortfarande att det bästa sättet att få färgen att sitta länge på läpparna är att använda läppenna och enbart läppenna. Här har jag använt Cherry från MAC. Jag återstår helt enkelt att bli överbevisad om något annats eventuella 'bättrehet'.


Trött som ett as ..

Dessutom: kolla, jag har fått en bula på sidan av handen! Såg den för någon liten stund sedan.




Nu måste jag till jobbet. Helvete också!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

var har du hittat den där omröstnings-funktionen?:)

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Karin.

Hej, Karin! Har du sett att jag har skrivit om dig i min blogg, ett par inlägg längre ner?? :)

Omröstningsfunktionen ingår i blogspots layoutmöjligheter, i betaversionen som tilläggsalternativ. Tyvärr :/