GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



8 augusti 2008

Hohoho.



God dag, mina små rumpnissar!!

Här är jag. Hemma hos mig och hemma at last. Jag har återkommit till min boning. Var hos polisen i dag, fem minuter innan de stängde (tydligen) och hämtade ut mitt pass.


Jag är nöjd.

Tja, jag är i alla fall grymme nöjd med bilden. På alla bilder kan man tydligen bli bra, förutom på de där man tar själv (synd bara att det är så man oftast fotar sig själv, suck). Fast jag bryr mig inte så jävla mycket egentligen, jag lägger ju ut alla möjliga fula slags bilder på mig här.
Men ni vet, det är inte så att jag sitter och är kaxig Jag bryr mig inte vad ni tycker om mig, utan det är helt enkelt så att JAG inte bryr mig. Big deal, liksom. Förstår ni? (Däremot skulle jag aldrig någonsin ge ut bloggadressen till någon man jag på något vis vore intresserad av! Få se mina fula kort, liksom. Hahahaha.)




I dag var jag på H&M och bytte ut en av tröjorna, som var felsydd. Vad fan, den vred sig runt kroppen på mig och till slut var knappraden ('knappkolumnen') åt sidan någonstans, mot höften till .. Så kan vi ju inte ha det. (Ja, det var den gröna jag har på mig.)

Sedan köpte jag en box till Satanistkatten så att jag inte behöver bära ut henne i armarna på tisdag, när Hårdrocksskatan skall ta hem henne till sig då jag skall resa. Dels kan jag ju inte svära på att hon inte kommer att bli orolig och slita sig, och dels känns det helt enkelt bäst&enklast att förminska stressmomentet för henne det mesta möjliga. Och 250:- liksom, det är ju inte dyrt.



Nu skall jag äta något. Är satan hungrig!!! Halv 20 skall jag ta mig ner till tappen och hämta ut mina två paket. Sedan skall jag kliva på bussen och åka till jobbet. Eeve jobbar i natt, och hon börjar 21. Dock ringde jag henne och bad henne komma 20 istället, för jag vill inte sitta där med de där idioterna som jag inte känner som jobbar i kväll.


Dagens pinuppestylee 8/8 'o8.



De här köpte jag för 99:- tidigare i sommar, när jag väntade på bussen vid Valand. Det var 20 min kvar, så jag slank in på Din Sko. De var på rea och är i skinn, men jag tycker att det fasen är hårt .. Första gången jag hade på mig dem (samma dag som jag köpte dem) var när jag skulle ha sex med min hete älskare, Militären. Men jag fick kramp i vaderna typ direkt så det blev snabbt Hell, fuck this.

Åh, ja: på bussen på väg in till stan träffade jag Pisselisa. Det var jättejätteroligt.

Pöss på er, jag skriver nog inte mer i kväll! Men i morgon :)


Så fort jag kommit hem från semestern skall jag ta tag i att gå ner de där sista cirka tio kilona. Har redan gått ner tio. Så där har jag inte lust att gå omkring och se ut, och dessutom är det obekvämt - dels den faktiska storleken, dels att inte känna igen sin egen kropp.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är sjukt jävla häftig och vacker!

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Anonym.

Nämen!! Tackar så mycket! :)