GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



9 augusti 2008

Nu behöver jag inget annat läppstift i hela världen någonsin!

Jepp .. Hela min läppstift att köpa-lista bara POFF .. gömde sig. Det finns ju ingen anledning att önska sig något annat, för ingenting är bättre än detta: MAC PRO LONGWEAR. Man kanske kan komma att önska sig en annan färg eller så någon gång, men i valet mellan just detta skitlängelonglasting läppstift i just denna färg eller vanligt läppstift i någon annan färg, kommer skitlängelonglasting att vinna åtta gånger av tio, minst .. Och om inte annat får man väl köpa fler färger, istället för att använda andra sämre sorters vanligt läppstift!



Herregud, jag är kär!! Jag vill bara applicera det om och om igen, men det BEHÖVS JU INTE!! Gah .. Welcome to lipstick heaven!

Kolla, liksom:

INNAN:

Jag är nog snarast förvånad över själva det faktum att det uppenbarligen finns tillfällen då jag ser så där galet förvånad ut. Som en förvånad fisk.


Titta, titta, jag kan visst le!

Och tänder har jag också.

SEDAN:

Gnugg, gnugg, gnugg, våld, våld, våld. Gnugga med fingret hårt över läpparna.

TADAAAAAA:


EFTERÅT: Lite mindre glansigt (glanset är ju varken vattenfast eller longlasting), men färgen är icke desto mindre lika KVAR som innan.

Och ingen läppenna behövs heller .. Bara man är något så när försiktig kan man få till fina linjer med svampapplikatorn. Låt färgen torka på läpparna och applicera sedan glosset ovanpå (som även mjukar upp själva färgen, den kan kännas lite stel) och man är snyggast i hela jävla stan, och kan garanterat hångla längst. Herregud, det här är verkligen årets grej för mig, ni förstår nog inte. I'm in waterproof & longlasting lipstick heaven :)



Dagens outfit. Hahaha.

Nu skall jag snart till jobbet. Tschüss!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bombproof lipstick! *Nice!*

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Jaaa!! Bring on the nuclear powerplants ;)