GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



10 augusti 2008

At mi casa.

Men dra mig baklänges längs en asfalterad väg, vad kallt det var i morse! Eller tja, jag dog väl inte - men varmt var det inte heller! Dessutom småduggregnade det, fast det gjorde ingenting. Kylan gjorde ingenting heller, för den som trodde att jag klagade. Det gör jag inte. Jag är så nöjd så med det här vädret som är nu - för att jag var så jävla onöjd med den där senaste värmeböljan som var, när man satt på bussen och höll på att rinna bort och i tankarna förbannade varenda jävel som hade ovettet att sätta sig bredvid en och störa en med sitt eget kroppsliga värmefält.
Så jag fasar inför min resa nu på tisdag, för det sista jag hörde var att det är 3o-35-36 grader varmt. Satan!!
Nåja, nåja.

Kom hem för en stund sedan och har nu kollat igenom alla 'mina' bloggar. Suck vad tråkigt, typ ingen har uppdaterat sedan i går kväll. Finns det verkligen inte fler som Engla, som helst av allt sitter hemma? Iofs, hon har ju inte uppdaterat heller ..

Nu skall jag gå och packa upp den rena tvätten jag körde på jobbet i natt. Det är två maskiner kvar som skall köras, och det blir i natt som kommer. En liten med kläder och en lika liten med badrumsmattor+duschdraperi. Man vill ju inte ha massa mögelsporer växande medan man är borta ..

Och titta! Läppstiftet sitter kvar!! Jag SA ju det!!!

Tröttast ..

I morse höll jag på att bli kvar på jobbet efter min tid, då den som skulle ha kommit o6.45 hade försovit sig (inte första gången). Men som tur var kom den som skulle börja o8 kl o6.55 istället. Gött - jag hade INTE blivit glad åt att få bli kvar på jobbet efter att jag slutat. Kvalificerad övertid hade det minst blivit ..

Shejtans, måste ringa mamma snabbt också. Nu.

God 'natt'!!

2 kommentarer:

SixesAndSevens sa...

var ska du åka? drar på onsdag, kanske ses vi vid medelhavet? :)

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Six.

Det kanske vi gör ;)