GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



10 augusti 2008

Men HELVETE!!!

Somnade o9.5o-någonting. Vaknade 13.49. Dividerade lite, var ganska trött. Kom slutligen fram till (en timme senare!!) att jag skulle sova en stund till.

Vaknade 17.42. Helvete, helvete, helvete!!!

Ps. Fattar ingenting. Enligt min kropps känsla för sig själv och mina (bedrägliga?) ögon hade jag gått upp i vikt. Men nu, enligt mitt måttband och min våg, har jag inte gått upp, utan NER. Inte görmycket, någon centimeter här och där och ett halvt kilo, men ändå.

Ahh, nu fattar jag. Jag skall ju ha mens veckan som kommer. Någon annan förklaring kan inte finnas.

Nu måste jag lägga på ett gäng remmar här, för som sagt: Helvete!!!

Inga kommentarer: