GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



6 augusti 2008

Good night, you pussies.

GAAHH, vad TRÖTT jag är. Ja, förlåt - I won't go there.
I sista reklamavbrottet till Trinny&Susannah på femman tog jag av mig sminket och borstade tänderna. Jag stängde dock av programmet strax innan det var slut, då jag inte fann det SÅ intressant att glo på en bunt gamla kärringar som fick gå på catwalken och skulle tröstas/luras/fås att tro att de inte alls var 375 år gamla. Nåja, nåja.

Nu skall jag sova. Det var därför jag tog bort sminket där och då - hade jag haft det kvar att göra nu, hade jag inte kommit i säng på en timme ännu. Inte på grund av någon extensive mängd smink på just mitt ansikte, utan på grund av att saker och ting alltid drar ut på tiden för mig vid läggdags. Man skjuter upp och man skjuter upp och det som skall ta en kvart har till slut tagit minst 45 min. Äsch, så blir det garanterat för fler än bara mig, det är jag säker på.

I morgon skall jag till farbror polisen och hämta ut mitt nya pass. Farbror och farbror, förresten - vilket jävla könsgeneraliserande dravel. Jag skall till polisen, punkt.

God natt på er, fuckers. Vi hörs i morgon. Sov gott!

Inga kommentarer: