GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



4 augusti 2008

Illamående.

Så, vad har jag gjort sedan sist? Jo, jag har ätit frukost, druckit kaffe och bajsat.
Jag mår .. Jag vet inte hur jag mår. Illa. Mycket illa, om jag verkligen känner efter. Så där att man känner hur illamåendet (och de eventuella spyorna) är på väg upp i strupen på en .. Så pass illa. Jag vet inte vad det är för fel på mig, varför jag på sistone ständigt är illamående. (Nej, jag är inte gravid.) Eller jo, det vet jag förresten visst det. Jag tror det i alla fall. Det är det där jävla jobbet. Det måste det vara. Antingen det, eller så har jag någon mystisk sjukdom .. Och det är ju inte bättre.

Satan, nu måste jag gå bajsa igen. Återkommer.

Inga kommentarer: