GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



6 augusti 2008

Lite äcklig men mest trött.

Nämen, dra mig baklänges genom ett gäng nålar!!! Vad fan, VARFÖR skall nya skor ALLTID ge skoskav!?!! Ajje, ajje, ajje .. Titta på detta liksom (äckelvarning utfärdad):



Jaja, sluta tycka att det är äckligt nu; lid med mig istället! Det gör ONT =(

Nu är jag så trött, så trött. Och hungrig, tillräckligt hungrig för att äta. Kom precis hem efter stansamvaro med Åskan. Det var trevligt. Vi satt i Kronhusparken och intog choklad&kaffe :)
Så fort jag kom hem slängde jag mig på telefonen och ringde kära Mint, för att säga grattis på jävla födelsedagen. Men då har hon stängt av sin telefon (!!!) så den amerikanska telefonsvararrösten gick igång efter endast en signal .. Gaah. Och så var jag så förvirrad: Jag ringer för att säga, nej, inte Gott nytt år utan grattis på födelsedagen (blabla) .. och så kan vi, nej, så kan DU höra av dig, blabla. Jisses, hon kommer ju att tro att jag var hög. Och det är jag ju nästan, kan man väl säga.


Jag är precis lika bedrövad som jag ser ut. Inte lika röd, dock.

Pöss.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är äcklig men jag tycker synd om din tå ändå :) Jag hade inte stängt av min telefon (!!!), jag pratade i den eftersom du, hör och häpna, inte var den enda personen i Världen som ville ringa och gratulera mig ;) Men tack söta du, vad glad jag blev att du kom ihåg, och gott nytt år på dig också mitt lilla höghus!

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Mint.

Bra det!!
Och ang allt det andra - tänka sig, tänka sig ;) Men det har vi ju redan pratat om :)

Kramkram, din pussy!!