GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



11 augusti 2008

Skynda, skynda.

Gosh, nu hinner jag inte blogga så mycket. Hårdrocksskatan har varit och hämtat Satanistkatten och det är nu, kvällen innan, som jag borde göra alla de där grejerna jag .. eh, borde göra. Men jag har ännu inte gjort något, inte ens ätit frukost. Så det blir det först (även om jag knappt har någon mat kvar i kylen :( ) och sedan får jag börja packa och städa lite och bädda rent i sängen. Sedan skall jag duscha, tvätta håret och måla fingernaglarna .. Och sedan kika på min att göra-lista för att se vad det är jag har glömt och måste göra i sista stund. Så so long!



5 kommentarer:

Anonym sa...

I'm going to miss you! Det är så typiskt dig att fara ut i världen så man inte kan höras, suck ja. Jag hoppas du kommer få det riktigt bra och att du får rejält med sömn. Och att du och din pal får roligt!

Och på tal om smileys... Ja, jag behöver dom när jag är nyvaken, jag erkänner :'(

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Mint.

Hahahaha, ja, det är så typiskt mig! Alltid skall jag göra så :D

Men du får ju ha på din mobil - rätt vad det är kanske den piper till med ett mess från MIG. (Eller Fulber, moahahahaha.)

Pösspösspösspösspöss!!

Ps. Och vi ses ju snart!!!

Pps. Vet inte riktigt hur det blir med sömnen. Än så länge har jag bara packat och plockat lite. Dammsuga, städa badrum, duscha, tvätta hår och måla naglarna återstår.

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Men jag är trött!!

Anonym sa...

Jag har alltid på min mobil, man vet ju aldrig när behovet av att prata med Fulber blir för stort så jag måste alltid vara förberedd, det vet du! Igår var jag mitt uppe i en diskussion med Susan när han gick förbi så jag sa bara hej snabbt och du skulle sett hans besvikna min. Livet är hårt när man inte får prata så mycket med Minten som man vill, jag börjar förstå vilken inverkan jag har på folks liv nu :)

Bra att du är trött i alla fall, hoppas det håller i sig tills du är klar med alla dina grejer då bara. Pöss o hej på dig!

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Mint.

Attans att du inte har hans nummer då ;)

Nu rör jag på mig!!