GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



3 augusti 2008

Tack gode gud för regnet!

Jag förstår inte er som kan klaga på regnet, på den underbara svalkan det medför. Jag förstår heller inte er som har kunnat njuta av den där apokalyptiska värmen som var - hur kunde ni ens få luft???
Nej, det är sannerligen mycket man inte förstår här i världen.

Jag kom hem ca o7.2o. Sedan dess har jag gjort i ordning sallad på tonfisk, mozzarella, Billingeost, tomat, gul lök, gurka, selleri och oliver med citron i. Med majonnäs som dressing blev det min frukost. Därefter blev det tandborstning och sminkborttagning.
Och vad skall det bli nu?

Jo, sömn. Sömn, sömn, sömn. Har inte haft en SÅ jobbig natt i natt, men för närvarande är ALLA nätter jobbiga genom sin blotta existens.

Godnattpuss.

Fem nätter kvar nu, sedan semester
. Skynda, skynda.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi, roligt, du bloggade ju nu samtidigt som jag läste. Och jag ska också sova nu, det här blir ju perfekt tajmat hörrudu, vi hörs imorn, okej? okej!

Anonym sa...

Nu kan man ju sova på dagen efter nattskiftet, när det är lite svalare alltså. Puh!

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Mint.

Ja, jag märkte det :) Hihi, vi är så synkade :)
Vi hörs om en stund!

Shy.

Ja, fast jag har varit så trött när jag kommit hem att jag kunnat sova oavsett .. Ett världskrig liksom, bring it on .. :D Men visst är det lättare nu, och mysigare - att faktiskt kunna vira in sig i sitt täcke igen .. Ahh, priceless!!