GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



24 september 2008

From the other side of life I rise up to this world, a living dead immortal, kill you all, set my soul on fire, my eyes are shining black osv.

Titta, titta, Satan har fått en stroke!!



Två stycken!

Dagens outfit: I will return in black. In 'myskläder' ..


Nu skall jag till Hemköp i en förort och handla grejer till vår kväll i kväll. Jag förbereder en liten, liten överraskning åt mina små flickor, men den publicerar jag inte förrän jag vet att ingen av dem kommer att ha tillfälle att läsa denna eminenta blogg.

Hej så länge!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Roligt med överraskning! Hoppas den är bra, annars blir jag besviken ;) Puss o kram, ses snart!

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

KLART DEN ÄR BRA, HALLÅÅÅÅÅ!!!!!

Anonym sa...

Det var den, du hade rätt. Idag också, även om min hals inte digga den lika skarpt :)