GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



23 september 2008

Goood morgon.

Fan, I don't like this .. Vad är det för vits med att jag ställer klockan, om jag först skall ligga och dra mig en halvtimme efter att den ringt och sedan, över en timme senare, inte ha kommit längre än att ha borstat tänderna, kissat och gjort morgonrengöringen av ansiktet? Min vits med att gå upp tidigt är ju att få gjort mer och ta tillvara på dagen. Men nu är klockan redan nio .. Nej, i morgon blir det andra bullar. Då skall jag låta mig själv sova, sova ut tills jag vaknar. Det har jag inte gjort på flera veckor - sovit tills jag vaknade. Visst, jag brukar nästan aldrig sätta någon klocka efter jobbnätterna, men då vaknar jag ju alltid i förtid .. Så, i morgon, i morgon blir min vilodag!

Nu skall jag ta och göra mig frukost (bara för att jag är trött är jag inte sugen på det. Är inte hungrig alls!!) och sedan sminka och klä mig och åka till Ikea.

Sittkuddar och matta.

I dag har jag mattvättstuga 12-16, men jag håller det öppet .. Är nämligen inte så sugen (på det heller, haha)! Därefter/istället för det skall jag plugga. Jag behöver plugga. Har inte loggat in på min kurs på två veckor och en dag .. Yikes! Men jag har ju målat och renoverat, vad fan.

Jaja. Nu blir det kaffe, C-vitaminbrus och antagligen omelett. Har inte så många andra frukostalternativ hemma just nu. Usch, vad tråkigt .. Men mat, det är det ju. (Bläää.)

I morgon kväll blir det i alla fall skoj: då kommer Minten och Hårdrocksskatan hit till mitt renoverade röd/vita rockabillykök och då skall vi dricka vin och röka cigaretter och äta ost och olika pålägg och grejer och prata och umgås. Snajsbajs!!!

Hej så länge!

Inga kommentarer: