GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



23 september 2008

Irriterad?



Ser ni hur värdelös min kamera är? Kan inte ta en bra bild (färger överensstämmande med verkligheten, t. ex.) ens om man ber om det ..


Detta roade jag mig med medan jag väntade på bussen .. Det gör jag förresten fortfarande - väntar.


Strumpbyxorna vann jag i en tävling hos DonnaSandra och katten får jag dras med.


Jag är fortfarande irriterad. Antar att det hänger ihop med den uteblivna grädden nedan (undantryckt aggression) och det faktum att jag .. ja, nej .. det var inget.

(Är förstoppad.)


Nu skall jag åka till Ikea! Bussen går om 25 minuter. (Fan, ni anar inte vad jag skall peka finger åt Västtrafik den dagen jag har mitt körkort och en bil!! FUCK YOU redan nu, förresten!!!)


Sagt av Eeve för en liten stund sedan: Fan, jag önskar att du var här så vi kunde dricka vin!!
Hahaha ..

Inga kommentarer: