GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



22 september 2008

Kolla, mitt badvatten är rosa!

Försökte fota mitt badvatten, men min jävla kamera ville givetvis inte samarbeta. Skitkamera, börjar tro att jag fann den i ett Kinderägg eller något ..



Nu skall jag lägga mig i mitt rosa bad och .. vad är det man säger? Blötläggas en stund. Hahaha.

Vet ni? Det är konstigt: hela dagen i dag har jag varit helt övertygad om att det är söndag. Söndag, söndag, söndag. Gång på gång har jag fått jag påminna mig om att det är måndag i dag, och gång på gång har jag glömt bort det igen. Måndag, måndag, måndag. Äh, mig spelar det egentligen ingen roll, jag är ledig ändå! Hej!

Inga kommentarer: