GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



23 september 2008

Mitt hår ser nu ut som en hatt.



Av någon anledning kommer jag att tänka på den där visan om en hatt med tre kanter .. Fast på tyska!!!

Nu skall jag slip in i something more komfortabelt och ta mig ner till affären för att handla grädde till kaffet i morgon. Tror inte att jag behöver något mer. Jo, egentligen skulle jag väl kunna handla för morgondagens vinkväll, men av någon anledning känner jag mig inte manad .. I morgon, den sorgen!!

Jag åt upp hela tortillachipspåsen med ostsmak (förutom de typ tre chipsen som Hårdrocksskatan - själva anledningen till att den köptes - åt i fredags) och nu är jag så äckelmätt och tung i magen att jag med lätthet kommer att klara mig utan mat till i morgon. Minst.


KOLLA magen efter chipsen!!!

När jag kommer hem igen skall jag göra mig en kanna te och sätta mig vid mitt sprojllans nya köksbord och plugga. Börjar få kolhydratkoma nu, känner jag .. Gäsp och huvudvärk.



Mein Hut, er hat drei Kanten, drei Kanten er hat mein Hut ..
Tyskan=på topp.

Inga kommentarer: