GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



23 september 2008

Mys.


Katt leksugen. Slutar inte jama, vill verkligen apportera.


Katt vilar efter rond 1.


Katt kåt igen.


Jag är fortfarande törstig efter chipsen. Jag har typ druckit massor och kissat en enda gång. Nu måste jag fixa något att äta.


Jag bjöd förresten in min granne för att se mitt kök. Hon blev imponerad av hela min lägenhet (som jag skall lägga upp här, så småningom).
Det visste jag väl att hon skulle bli - annars skulle jag aldrig ha släppt in henne.

5 kommentarer:

Anonym sa...

viiiiiilket vin ska jag köpa! :)

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

FÖRLÅT!!!

Mejl:

jag föreslår något av dessa http://www.systembolaget.se/SokDrycker/Produkt?VaruNr=22826&Butik=247&SokStrangar=R%u00d6DA+VINER%3aAlla+l%u00e4nder%3aBoxar%3a%3a%3a%3a%3a%3a

http://www.systembolaget.se/SokDrycker/Produkt?VaruNr=12174&Butik=247&SokStrangar=R%u00d6DA+VINER%3aAlla+l%u00e4nder%3aBoxar%3a%3a%3a%3a%3a%3a

http://www.systembolaget.se/SokDrycker/Produkt?VaruNr=6457&Butik=247&SokStrangar=R%u00d6DA+VINER%3aAlla+l%u00e4nder%3aBoxar%3a%3a%3a%3a%3a%3a

har inte smakat någon av dem innan, men de verkar ok! annars nåt från australien =)

puss o kram!

p.s gott vin är annars chill out merlot, har för mig att det är helt ok.

Anonym sa...

Köket är jättefint på bilderna, jag hade också blivit impad! Hur hyresvärden resonerar när de byter ut kaklet men inte bänkskivan från 70-talet förstår jag inte riktigt, materialet kostar peanuts och de hade ändå gubbar på plats?

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

DTK.

Vad rar du är, tack så mycket!!

Faktum är att jag hade kunnat få både bänkskiva och skåpsluckor+handtag bytta (och allt möjligt annat i lgh) om jag hade velat - det var jag som inte ville det, som ville lägga på den där duken istället. Den hade jag haft i min ägo för nämnda ändamål i ett par månader redan :)
Och så var detta inget de bytte ut hos alla, utan det hörde till de s.k. trivselvalen och man får pröjsa för det själv, via hyran!

Så kaklet+parkett i sovrummet var mina 'trivselval' - mer behövs inte/har jag inte lust att betala :)

Anonym sa...

Viiiiiiin (jag vet att du sitter där och fnissar nu hörrudu!) inhandlat!