GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



2 oktober 2008

Alltså, vad ÄR det med folk!?!!

Under den korta tiden jag träffade människor i morse såg jag två stycken - TVÅ - peta sig i näsan. Så där på riktigt, så där köra in fingret i näsan och .. köra. En av morgonpersonalen på jobbet (av endast två möjliga!) och en på bussen hem, typ en kvart senare.
Vad är det med folk, varför, varför!? Tänk om jag ställde mig och kliade mig mellan benen in public, vore det trevligt!?!

Nu skall jag ta av sminket och sova. Blev så jävla jätteilla tvungen att äta bröd på jobbet i morse. I går lämnade jag mitt hem kl. 18.3o, åkte till stan för att möta upp vänner, umgicks, lämnade sällskapet, sprang förbi Burger King (sega jävla personal, aldrig varit med om maken, MARISOL!! Det enda du inte gjorde var att ta en tupplur bakom disken medan brödet jäste), åkte till jobbet med min hamburgare (som jag givetvis fick plocka bort allt bröd ifrån, annars hade jag ju inte kunnat äta den) .. och hade ingen frukostmat i morse. Ingen!! Och INGET fanns på jobbet, inte ens ost. Så tjockt med smör, två mörka, rätt söta, brödskivor och en svullen mage senare .. är jag hemma i mitt eget kingdom och kan äta vad jag vill. Eller nä, jag har ju inte handlat.

God 'natt'.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Du lyckas alltid snurra ihop så god mat så jag är säker på att du kan fixa nåt om du rotar runt i dina skåp lite :)

Här i kalifornikat har jag inte sett några människor peta näsan än, så alltså leder amerikanerna med 2-0. Men idag får du faktiskt gå och handla hem så du har ordentligt med relativt lättlagad mat hemma så du kan äta människa. Okej? Okej.

Tryfflarna är förresten to die for, jag och Anders satt här och njöt av några igår :) Love you, jag ska försöka skriva mail till dig senare idag och berätta mer om min hemkomst. Puss!

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Älskling!!!.

Heeeeeej!!! :) Tänkte på dig för en liten stund sedan, att jag kanske skulle slå en signal i kväll!! VAD JAG SAKNAR DIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :( :( :(

Men, för att svara på din kommentar: Jag skulle inte säga att whippa ihop something outta nothing är en av mina talanger, men visst .. Jag skall inte säga emot dig ;)

Jag skall gå ner och handla mat i dag är det tänkt (efter att jag betalat räkningarna - du hör ju hur efter jag är!!) och jag är så GLAD att du tyckte om dem. Grattis på födelsedagen!!! :P

LOOOOOOOVE!!!!!!! FAN, NU VILL JAG GRÅTA LITE - KOM HEM!!!!!!!!!!!!!!

Anonym sa...

Gulle, jag saknar dig också. Ring gärna om du får lite tid över, jag går nämligen hemma och skrotar med månadens tvättlass.

Tack igen för tryfflarna! Och love på dig också, men låt bli gråtandet. Hörde du inte vad jag sa på bussen häromdagen? Gråta är för mesar ;)

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Så fort jag får lite känslor gråter jag ju, så mesig ÄR jag :( :/
Men inte du, inte!!! :D

Jag skall försöka calla lite senare! Om ett par-tre timmar (mer tre än två), vad säger du om det?

Anonym sa...

Jag säger go for it! Svarar jag inte är jag bara nere i tvättstugan men då ringer jag upp när jag kommit hem igen, får se till att inte lägga mig vid poolen och glassa som jag annars brukar göra när jag tvättar :) (Jag skryter inte, jag måste bara påminna mig själv om att livet är ganska nice och att många nog skulle vara lite avundsjuka). PUSS!

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Jag callar senare då! Nu skall jag betala mina räkningar. PUSS!