GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



2 oktober 2008

Fan vad jag hatar mat.

Fan, vad jag hatar att pyssla med mat!!! Gick inte ens iväg för att handla utan grävde i frysen och fann lite broccoli och fryst fisk, bland mycket annat skräp jag heller inte hade lust att äta. Fan vad värdelöst - här uppfinner människor massa jävla grejer och skit och påstås fara till månen och Pluto och överallt och all jävla utveckling åt alla håll - och så kan vi ändå inte klara oss i mer än typ fem timmar utan mat!?!?!!!!!


6 kommentarer:

Anonym sa...

Fick du inga nya intressanta matintryck när du var nere hos mormor?

Jag är kanske den ende läsaren som skulle uppskatta det men det vore jättekul om du gjorde lite true balkan style mat och lade ut bilder och recept!

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

DTK.

Nej, det fick jag faktiskt inte. Jag kan inte sådant och har fram tills nu inte ens tänkt om jag borde ha tänkt på det när jag var där eller inte :D

Anonym sa...

Haha, det vore ju jättekul! Pussy goes balkan style!

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Mint.

Meh, inte du OCKSÅ!! :D

Anonym sa...

Jag skulle nog mer uppskattat det ur ett humorperspektiv, förlåt, jag vet att jag är en dålig människa :)

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Mint.

Insiktsfull dock, mmhmm! =)