GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



2 oktober 2008

YESSS!

Nu när mina räkningar är betalda kunde jag utan dåligt samvete ta mig råd att shoppa lite. Beställde en höfthållare + endast ett par strumpor. Jag har lite sådana sistnämnda hemma redan plus att man ju inte kan köpa allt man vill ha på en gång plus att hallå, det är oktober, snart kommer man inte kunna gå i kjol och fanskap alls!! (Även om jag i vintras gjorde det ända fram till februari eller så, så vi får se. Februari 2oo8 alltså, då vintern kom. I två veckor. Eller var det i mars?)
Jag beställde en ordentlig höfthållare - vill inte ha någon billig, kass skit i spets som skulle vara typ 3 cm bred, utan en ordentlig:


Kanske inte den allra roligaste och/eller sexigaste, men GO stabilitet, stadga och ordentlighet (i dessa oroliga tider?).

.. och ett par 7o den strumpor. Oktober, som sagt. Och inte går tiden bakåt!

Nu måste jag även masa mig ner till affären och handla mat.
FAN VAD JAG HATAR ATT HANDLA MAT
.


Inga kommentarer: