GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



6 oktober 2008

FYYYYY ..

Oj, oj, känner mig så himla liten nu. Min förkylning ('min'??) är nog på väg att bryta ut - jag svettas och är något alldeles ENORMT frusen och alla ljud låter så högt och halsen är lite weird; dessutom är jag hungrig, aaaastrött, har första dagen-mensvärk och är längtande och saknande. Åh ..
Kom hem från stan för en stund sedan, med två kjolar och en klänning. Jag har glass i frysen och nu skall jag till affären för att köpa micropopcorn. De tänker jag dränka i smör och äta efter resterna efter middagen i förrgår - fläskfilé, grönsaker och vitlökssmör.

Ingen rolig bloggdag i dag, men sådant är livet.


.. Jag är i alla fall het under.


Inga kommentarer: