GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



6 oktober 2008

Glass och popcorn senare ..

Nästan en hel påse popcorn + en halv bytta glass senare .. mår jag inte det minsta bättre. Har suttit i soffan och sett dokumentär om Mayaindianerna, följt av Aktuellt (det kl. 21 på SVT2?). Därefter satt jag och läste text-tv om finanskrisen, Miljöpartiets tillbakadragande av kravet på utträde ur EU som en partipolitisk punkt .. Jag kom till sidan 113 på SVT:s text-tv, mer orkade jag inte. I vanliga fall läser jag alla fyra kanalers text-tv, varje dag!
Jag är JÄTTETRÖTT, FRUSEN och har mensvärk och tänker gå lägga mig nu. Skall bara koka te och ta av sminket.


Popcornen köpte jag själv+smälte massa smör över alldeles på egen hand .. Glassen .. PUSS SOM TACK FÖR DEN, MIN FINA RARING (jag saknar dig .. ).

God natt, gott folk.


3 kommentarer:

Sandra sa...

Jag har aldrig ätit Ben&Jerrys! Tragiskt eftersom jag älskar glass.. men någongång ska jag få tummen ur och köpa ett paket:) Och du, du måste ju berätta för mig om raringen! Är ju nyfiken!! För det är väl inte militären?! Kraam!!

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Sandy.

Nej, nej, nej - inte han!!
Jo, jag har tänkt berätta, både för dig och för bloggen - får se vilket som kommer först. Det har inte riktigt känts som 'läge' att prata om det i bloggen (mer än det lilla jag sagt), så vi får se om jag hinner mejla dig först eller om du får läsa det här när jag tycker att det känns rätt att berätta :)

Och för övrigt borde du köpa B&J!! Hur har du kunnat undvika det!? Köp Caramel Chew Chew, är mitt fasta råd!! Karamellkola, mmmmmmmmmmmmmmmmmmm .. =)

Tusen kramar!!

Sandra sa...

Då ska jag köpa den i helgen!! Tycker inte om chokladglass så jättemkt så den smaken låter bra!