GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



7 oktober 2008

Men för helvete!!

Vaken? Ja!
När? o5.22!

SATAN
!!

o6.24 lät de där popcornen som var kvar ungefär som den största gourmetmåltiden som tänkas kunde .. så nu har jag varit uppe en liten sväng och ätit dem - i alla fall dem som smöret inte hade dränkt helt, nu när det är kallt och grynigt och har stått hela natten.

Nu återgår jag till sängen. Jag skall ju för fan jobba i natt, då går det ju inte för sig med en tidig morgon. Även om tidiga morgnar per se är bland det bästa jag vet. Förutom osedligheter och kärlek, då. Det är det allra bästa, om vi skall vara så där äkta och på riktigt. (Annars är ju shopping också skitkul, menar jag.)

God natt, god morgon - beroende på vilka slags människor ni är och livet ni för.

------
uppdatering kl. o7.52:

NU återgår jag till sängen. (Suck.)


5 kommentarer:

Anonym sa...

Gonatt från mig :) Men du. Gamla popcorn till frukost lät bara äckligt, bara så du vet!

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Mint.

Jag åt bara några stycken, okej? :)
I går har jag för mig att jag ville prata med dig. (Det vill jag väl inte längre då, antar jag. Haha.)

God natt, raring!!

PS. Fast, jo: har en sak jag måste berätta!! Liiiite skum. Tänk efter några gånger, skriv inte ut det om du kommer på det .. så hörs vi kanske i kväll?

Anonym sa...

En liiiiite skum sak. Jag tänker och tänker men det ringer inga klockor, jag fastnar på ordet skum (jag är nyvaken!) och tänker på "julskum", min kära moders favoritgodis som hon köper 100 påsar av varje jul. Men det tror jag inte du vill berätta för mig, om du inte ramlade på henne i en affär med 100 påsar julskum.

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Mint.

Men TÄNK. Kommer du ihåg hur du oavsiktligt skrämde mig typ förra veckan här på bloggen? DET.

Minns du?

Anonym sa...

Jo alltså, jag gissade på det. När jag vaknat till ur min julskums-frossa :) Fast jag fattar ändå inte, men du ska få berätta, oroa dig icke!