GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



7 oktober 2008

Underlivet känns som om det skall trilla ut.

Skönt att man kan säga något (i detta fall rubriken) och med all säkerhet veta att ungefär hälften av ALL världens befolkning vet vad man menar och hur det känns. Mensvärk borde subventioneras!

Sitter här nu med hårfärg i håret. När jag var i mormors land i somras prackade mamma på mig hårfärg med motiveringen att den var 'jättebra'. Det är den färgen jag har i här - som sedan blektes och blev ännu rödare i efterhand. Faktiskt lovely. Det är riktig frisörfärg (alltså, sådana tuber) så jag stod förut och lekte med Apotekets väteperoxid och la i massa, massa. Nu hoppas jag att håret blir alldeles ILLRÖTT och att det inte trillar av pga för mycket väteperoxid. Hahahaha.

På lördag skall jag på synthklubb. Det är ju jättekonstigt och jag vet inte alls vad jag har att vänta mig. Jag vet inte hur jag skall klä mig, hur jag skall se ut, vad det är för folk där. Jag skall följa med ni vet den där personen man tycker om + hans vänner. Hmm. Jag som hela mitt liv (nåja, nästan) bara har hängt på Rockbaren och headbangat och lekt runt strippstänger och shottat och rökt och halsat och growlat. Jag menar: synthare, vad är det för folk? (Hehe, märk den lekfulla tonen i den sista meningen, menar det inte nedvärderande.)

Nej. Nu skall jag gå skölja ur färgen. See ya later, krokodiler!

2 kommentarer:

SixesAndSevens sa...

finns det strippstänger på rockbaren? vars?

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Six.

Man får göra det bästa man kan av ledstängerna vid den bakre garderoben!! :D