GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



25 augusti 2008

25/8 2008.



Och då var dessa två bilder ändå de som jag såg minst i bajs-pose ut på av alla de tio jag tog ..


Jag lät färga håret på min semester. Min mor är fastighetsjurist och hade i sitt yrke hjälpt en frisör med köpet av sin första(?) salong för 300 år sedan .. Sedan dess får vi alla behandlingar gratis där, moahahaha. Dock slet hennes frisörer sönder min hjässa helt och hållet med allt kammande, dragande, tvättande, borstande och fönande, så att jag kom hem till mormor gråtande .. Jag är jääättehåröm men de var FAN INTE ömma!!


Det här är det enda ni kommer att få se av denna min tatuering .. Tror jag. Jag brukar inte vilja publicera tatueringar, men vem vet ..



Ps. Alla bilder blev visst felmärkta, då jag för en sekund (just den sekunden då de skulle märkas) fick för mig att det var juni nu och inte augusti .. Eller tja, jag vet inte ens om jag på riktigt fick för mig det, men felmärkta blev de. Dessutom har jag nu äntligen fört över mina semesterbilder till datorn - de får ni se sedan någon gång. Nu måste jag rusa .. Tschüss! Ds.

Inga kommentarer: