GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



25 augusti 2008

Hemma nu!

Kom hem för en stund sedan, efter vistelse på stan med Hårdrocksskatan. Skumt: jag åkte hem skitmätt och nu sitter jag och funderar på vad jag skulle kunna äta. Jag vet inte riktigt om jag funderar över vad jag skulle kunna äta rent praktiskt (av det som finns hemma) eller vad jag skulle kunna äta rent tekniskt, om jag kunde välja på vad som helst. Nu kan jag inte göra det sistnämnda för jag har inga pengar.

Eller, wait .. Det har jag ju visst det .. Öhh.
Men inte skulle jag orka gå ner och handla mat nu .. Ändå. Och egentligen är jag inte hungrig, jag är ju skitmätt.

Hårdrocksskatan fyller hur som helst år på onsdag, och då skall jag på middag hos hennes pojkvän för att fira henne. Skoj.
Nu skall jag ta mig en tur i min lägenhet .. Och se vad för kul eller 'kul' jag kan hitta på under tiden jag 'turar'. Och så skall jag ta mig en titt på min att göra-lista och se vad jag har kvar att göra i dag. I morgon skall jag ta tag i min översättningskurs och försöka slutföra den .. Skall vara hemma hela dagen.

Det jag vet står på dagens lista är (bland annat) logga in på Facebook .. Gaahh!!

Inga kommentarer: