GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



27 oktober 2008

Löjligt? Jo, kanske .. men ..

Det här är kanske löjligt men ibland (som det är nu) blir jag så ledsen över att det är så mycket jag vill och så lite jag av olika anledningar kan göra och får till. Jag får så mycket inspiration till alla möjliga saker överalltifrån och jag vill så mycket - göra, testa osv - men jag orkar inte. Jag hinner inte. Jag har inte råd. Alltid är det något jävla skit!!

Jag hinner liksom inte med mig själv, jag hinner inte vara mig själv. Det är inte så att åh, jag är aldrig nöjd med något, sträva, sträva, sträva, utan jag är inte nöjd för att .. ja.

Fast på så vis är det väl bara detaljer - jag har ju huvudkomponenten i livet: pojkvän, vänner, plugg, jobb=pengar, framtidsdrömmar, visioner. Jag drömmer åtminstone om och ser fram emot saker, det är väl alltid något? Jag har planer och en massa saker att verkställa. Det är alltid något. Men även om det är mer och mindre världsliga saker det handlar om är jag ju en så otålig människa och jag vill nu, nu och vissa saker har jag redan väntat länge på men ständigt fått skjuta upp - så hur jävla mycket längre till!?!! Dessutom skulle jag så gärna vilja ha lite samvetslös fritid - för även om jag nu hade ork, råd osv att göra de här sakerna .. när skulle jag göra dem???

Jag vill ju nuuuuuuu. Jag vill orka!!!

Gud, vad kryptiskt detta blev. Men jag är tröttast och orkar inte .. inte ens det. Ni ser ju, jag hinner knappt blogga!
Nu skall jag gå sova efter andra jobbnatten.


11 veckor 6 dagar kvar på jobbet.
Tack gode gud, det går neråt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fattar du vad lite 11 veckor är!! Tiden går ju hur snabbt som helst (iochförsig långsammare när man hatar jobbet) men ändå, det är inte lång tid kvar för dig nu!! Håll ut! Kram!

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Sandy.

Tack för de stödjande orden!! Jag kämpar på!!!

Kram, raring!