GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



10 oktober 2008

Morgondimma ..



Nyss hemkommen från jobbet är jag glad. Glad över att vara hemkommen från jobbet (+med tre nätters ledighet framför mig!) och glad över alla fina skeenden, pussar och samtal innan jobbet. Främst det sistnämnda. Åh .. Jag vill inte berätta om det riktigt än. Det är inte att jag inte tror på det själv, det är bara att jag måste landa i det hela lite .. mer. Det är så fint, så fint och känns så bra.

Mer än så säger jag inte här just nu. Nu skall jag ringa ett snabbt litet samtal (tihi .. ) och sedan ta av sminket, borsta tänderna och sova.
Om jag orkar skall jag senare berätta om ***** på mitt jobb som jag bara inte står ut med. GAAAHH, hon är så inskränkt och korkad och dum i huvudet och jag vet inte allt!!!!!!! Åh. Men kanske, som sagt - om jag orkar. Annars kanske det räcker med att veta att det finns ett superdumt och inskränkt något på mitt jobb. Vi kan kalla henne Haggan. Haha.




Men ser ni vilket monster det är???

Inga kommentarer: