GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



1 oktober 2008

Sexy.

Åh, är så trött och så konstig osv osv. Men nog om det. Sitter just nu och kollar på strumpor+höfthållare och funderar på vad fan i helvete det var som fick mig att glömma det jag sa i typ april i år - 'att i år, i sommar, skall jag bära höfthållare och strumpor' .. Det sa jag!! Och nu är det liksom 1 oktober .. Eeeeehhh. Nåja, bättre sent än aldrig, så jag sitter nu och skall betala mina räkningar och sedan se vad jag skall beställa. Fast först skall jag förstås bada badkar - när jag ändå är lite sen med mina räkningar gör ju en timme hit och dit ingen skillnad.



Bilder härifrån.


PS. Alltså fy fan vad det där med känslor är svårt och läskigt. DS.

Inga kommentarer: