GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



30 september 2008

Min kropp och sömnen.

Lustigt att kroppen skall gå emot mig med detta med sömnen. Även om jag gick emot den och somnade alldeles för sent (kl. oo.2o) tycker jag inte att den i sin tur skall gå emot mig genom att vakna en hel timme innan jag hade tänkt det! Jag menar hallå - vi skall väl vara ett lag åt båda håll!?!

Jaja. Låg och drog mig i sängen med min skymningslampa (en liten lampa bakom en tjooock gardin som jag tänder för att vakna till och 'förbereda mig' för den riktiga sängbordslampan) så nu har jag nästan klivit upp när jag egentligen skulle ha klivit upp - om inte kroppen min hade varit så dum, som sagt. Nu skall jag borsta tänderna och duscha för att sedan äta frukost och sminka mig. Därefter far jag in till stan.
En massa saker skall göras i dag:

* Diska
* Montera stolen som saknats - nu har jag fått delen
* Klippa mig kl. 11.3o
* Hämta ut skor hos skomakaren
* Hämta ut mina glasögon hos optikern - jag har fått glasen bytta
* Handla vin - skall testa på hur det är att frivilligt ha en bag in box hemma, haha
* Se om jag kan hitta fina innetofflor - vissa går i morgonrock, jag gillar tofflor
* Förhoppningsvis, förhoppningsvis fara ut i obygden (Hisingen) och äta glass och träffa .. ehum .. en. Heee .. hheee .. Humdidum.

Sedan ämnar varenda atom i min kropp och hjärna ta sig hem tidigt för att sova. Kl. 21 vill, behöver och måste jag befinna mig i sängen. Detta går alltså inte, att må så fysiskt kasst.

Hej så länge, för fan.

PS. I love you!!! DS.


Inga kommentarer: