GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



23 oktober 2008

Tell me, darling ..

Efter att ha gråtit ögonen ur mig och gråtit bort all min foundation och allt puder (till och med i pannan!) har jag nu druckit kaffe och duschat. Eller ja, drack kaffe gjorde jag för nästan två timmar sedan .. sedan låg jag i en av mina soffor och byggde på min frossa. Frös bara mer och mer tills jag bestämde mig för att kliva upp, ta tag i mig själv och ta en duschjävel. Nyduschad och klar, med det sminket som är kvar (tack och lov för vattenfast smink!!!), har jag nu hoppat i mina tajtare jeans .. återstår att se om jag kan knäppa dem! Är fortfarande svullen som ett jäst äpple.

Jag och Hårdrocksskatan skulle ha gått och sett Miss Jenssen på Storan i kväll. Döööhungrig som jag dock blev för en stund sedan (och ännu värre känns hungern när jag tänker på att jag bara har frukost i magen!) ringde jag henne och undrade vad hon skulle tycka om en middag istället. Visserligen var Miss Jenssen någon JAG ville se, men hon är ju knappast at the top of her peak (så att säga) så det lär finnas fler tillfällen. Järntorget, here we come!!

Jag skall faktiskt ha på mig glasögon i kväll. Dels känner jag mig så jävla less på mitt utseende som är, men framför allt: fan, jag har ju gråtit så mycket att linser inte går att ha i. Det svider som skam.

Nu måste jag ta mitt penicillin mot halsflussen. Skall försöka blogga en gång till innan jag far. Tschüss så länge.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Men herre jösses hjärtat! Jag förstpd inte att du satt och grät, det ska du ju inte göra. Gulledu. Åh, ge det tid så ska du se att det går bra.

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Mint.

Ingen fara, gumman - jag var nog inte så tydlig. Det är bättre nu (så här flera dagar efteråt, hehe) och jag kämpar på så gott jag kan .. Men jaja, vi får prata om detta du och jag!
Kram och hajka lugnt :)

(Jaja, man får ändra betydelsen av ordet helt för att det skall stämma med det du gör just nu, men ändå :D)