GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



27 november 2008

Så kan det gå .. eller inte.

Äntligen loggade jag in på mitt distanspluggprogram (First Class) och skulle börja plugga .. men då fungerar ironiskt nog inte sidan där texterna vi skall översätta finns samlade!!! Så jag kan visst inte plugga i dag heller - jag som skjutit upp det hela i tre dagar och äntligen hade tagit mig i kragen nu i kväll ..

.. Men ehh, fan vad gött ändå :D

Nu skall jag dricka te, läsa tidningen och se om det finns något på TV.
(Helst hade jag bakat kakor och ätit dem, men eftersom min mage inte är så glad i mjöl och jag inte äter kolhydrater, så .. )

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha..
Det var tur i oturen de. =)
Skönt för dig att slippa plugga.

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Marcus.

Japp! :)

Anonym sa...

Om jag haft blockchoklad hade jag bakat kakorna.

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

KÖP!!!