GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



7 december 2008

Lägesrapport.

20 nätter kvar att jobba. Påminnelser om att skolan börjar snart (snaaaaart!!) finns överallt omkring mig - jag har spritt ut dem. Jag har en ny mobil - dränkte den gamla i handkräm och pajade mikrofonen. Kärleken går fantastiskt bra. Underbart. Mina nya p-piller gör det däremot inte - jag har blivit ett galet monster två gånger på en vecka (den förrförra), då jag bara har gråtit och gråtit och verkligen inte har kunnat sluta. Det var bisarrt och jättejobbigt .. inte bara för mig. Mycket traumatiskt. Men mer om det sedan, om jag orkar. (Jag fasar för denna nya karta med piller, som börjar i kväll. Jag vill egentligen inte, på ett sådant där trotsigt barn-vis. Men som sagt, mer om det sedan .. Kanske.) Sista tentan är om två veckor exakt. Eller ja, 1 vecka 6 dagar 17 timmar 40 minuter. Inte riktigt exakt, alltså.

Nu skall jag dricka te och plugga. Skall revidera vad jag vill med den här bloggen när allt det här är över. När jag har 'jullov' (inget riktigt, skall ju jobba) och både Hjärtat och Hårdrocksskatan åkt till sina respektive .. föräldrar. När jag är ensam, plugget är slut, nedräkningen bankar på dörren och så där. Jag skall läsa massa böcker och .. ännu fler böcker .. och vila. Och blogga. Men nu, nu måste jag fortsätta plugga!


Jag och Hjärtat innan Tip the velvet för ett par veckor sedan. Jag 'råkade' beskära bilden lite. Min läderkorsett gjorde tillvaron mycket lyxig - jag kunde stå och sitta, men det var allt. Väldigt skoj. (Fan, jag skulle ha tappat fler saker på golvet.) Och så hade jag läderhandskar nästan ända upp till armbågen.


Allt man säger får en mycket allvarligare klang när man samtidigt gör utfall mot den man pratar med.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Shit vad snygg du är på första bilden!!

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Sandy.

Jag tar det som att 'På den andra ser du ut som fan' ;)
Hihihihi, skämtar bara - tack, raring!!! Jag kände mig väldigt fin! :)