GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



28 december 2008

I've seen the future, baby, it is murder .. (Leonard Cohen, The Future)



Jag hoppas ännu hitta den där mördarrengöringen jag föreställer mig finns någonstans i världen .. Den där som rengör så bra att kaklet fräts bort om man har på medlet två minuter för länge .. Jag vet inte om den där saken där uppe till vänster är en sådan, men baksidestexten gav i alla fall ett rätt kraftfullt intryck ..
Och kokosfettet är till för att fetta till allt igen - haha! Nej, det är egentligen till min torra hud, för att lägga i badvattnet och kanske kunna kliva upp utan att känna sig som en förtorkad kärring som precis fått tio sprutor Botox .. eller utspänd som ett trumskinn .. eller som något Pinhead satt krokarna i .. Ja, torr och spänd, alltså.


Jo, och så köpte jag några hårklämmor med .. På Indiska, 15:-/st.


Nu skall jag äta och sedan städa - dammsuga, städa badrum och moppa golv .. Fast fan inte alla golv, bara hall och badrum! Hatar att moppa golv!! Men badrummet är verkligen dammigt och vad gäller hallen kanade Satanistkatten runt på röven där i morse ..
Är inte lika irriterad längre. Nu är jag mest hungrig. Hej!



-------------------
kl. 18.16


W O W ! ! ! ! ! ! ! ! !


TITTA BARA!!!!!! :





Oplanerat nog gick även allt äckligt mögel mellan kakelplattorna bort, något jag inte ens hade tänkt på att tänka på att försöka få bort .. Bara så där!!
Ajax badrum antikalk är verkligen toppen!!! Jag har hittat min mördarrengöring!!! :)

Inga kommentarer: