GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



18 januari 2009

JAG ÄR FRIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!

Jisses, Dagen D är verkligen här!!!!! Jag är FRI!!! Efter att ha haft både 68 och 45 och 27 och 15 och 13 och 8 och 4 jobbnätter kvar, har jag nu INGA ALLS. För en timme sedan kom jag hem från min allra sista jobbnatt och nu kan jobbet ta sig i häcken för nu är det dags för min riktiga framtid. Åh. Jag är i extas! .. Så mycket jag orkar vara det, vill säga. Jag har ju trots allt jobbat. Efter att jag sovit några timmar kommer jag att orka vara det mycket mer. Då skall jag packa min skolväska, se över musiken på min iiiiiPod shuffle, bada badkar, måla naglarna, se över kläder (hallå, första intrycket!) och kanske se en film, om jag hinner. Imorgon är min första skoldag och jag längtar SÅ och jag har väntat SÅ LÄNGE på den dagen och den kommer inte en sekund för tidigt.

Nu, lite sömn.



"ARBEIT MACHT FREI", det är fan sant.


4 kommentarer:

Anonym sa...

Söt, jag hoppas det går underbart bra på måndag!
KRAM!

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

BästMint.

Tack, tack, tack, tack, tack!!! Det hoppas jag med!! :)

PUSSSSSSSSSSSS!!

Anonym sa...

Grattis och Kram!

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Shy.

Tack, tack, tack, raring! :)