GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



5 januari 2009

LOVE LOVE LOVE ..




Det syns kanske lite sisådär, men jag har matchat min ögonskugga med mina strumpbyxor i dag :) In fact tog jag på mig dem just för att kunna ha det matchat, hehe! Förr i tiden var jag tokig i att matcha smink med kläder, nu var det mer bara kul just i dag.
Testade min nya mascara, Doll eye waterproof från NYX. Tänker inte säga så mycket ännu, men om det alltid skall vara applicera, separera med tandpetare (synål är SÅ mycket bättre, men jag föredrar att inte riskera att pierca ögonen), applicera igen - då kommer jag inte att vara så glad i den. Men än säger jag inget, man vet så lite om en mascara efter att bara ha testat den en gång!



Och någon har hittat sig en ny plats att ockupera ..

Orkar inte skriva särskilt mycket nu. Är lite uppe i varv .. inte så farligt dock, fast lite :) ♥ ♥ ♥ kommer nämligen hit snart. Tåget rullade in på centralen för någon 1.5 h sedan, så om mina beräkningar stämmer är han väl här om max 45 minuter ..
Han har suttit på tåget i 16 timmar!!!
Det finns ett uttryck: "Är huvudet dumt, får kroppen lida." Jag skulle ALDRIG välja ett tåg som tar så lång tid, framför ett flygplan! Fast jag säger förstås inte att han är dum, bara att jag aldrig skulle. Jag kan ju inte hjälpa att uttrycket lyder så där.

Så .. ja .. det var detta inlägg, det. Peace och love och hej på er!

Inga kommentarer: