GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



13 januari 2009

Mini, mini ..

Jag var och hämtade ut min iiiiiPod shuffle (alltså, ni måste nog få veta vadan detta iiiii:ande .. Jag uttalar det nämligen som det står, iiiiiipod shu-ffle .. bara för att det är kul) och den är så LITEN! Yttepytte!
Titta bara:


Bredvid min, helt normalstora, mobil .. (Yeah, jag älskar rött!!)


I min, kanske lite fyrkantiga men faktiskt rätt lilla, hand.

Yttepytte!!

Nu har jag bakat högteknologiska muffins som avsked till jobbet (jag slutar ju inte förrän på söndag, men i morgon är mest folk inne samt minst på helgen) och kycklingen till middagen är snart klar. Skall sätta mig och måla naglarna nu (som synes behövs det), äta, förpacka fint och fara. Annis jobbar så jag far tidigare.


Inga kommentarer: