GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



9 april 2009

Länge sedan.

Det var så länge sedan jag skrev i den här bloggen att jag inte ens minns vad jag skrev sist. Jag skall sova nu, men jag försöker skriva något i morgon. Jag tentapluggar ju ändå, så .. Det vet man ju hur det kan gå (eller inte gå).

Seriöst, jag har aldrig varit med om segare tentaplugg. Grammatik är så sjukt roligt, men jag har en känsla av att det fixar sig ändå eller jag klarar det eller någon annan sådan där konstig känsla, helt INTE ryckt ur verkligheten .. Det jag gjort flest gånger sedan jag började tentaplugga, är att resa mig från det tentaboksbelamrade bordet .. Tusen gånger, minst!!

Förresten, 15/5 far jag till Stockholm för att dagen därpå (lördag) skriva antagningsprov till Språkkonsultprogrammet där. Ifall det finns några stalkers där ute, nu vet ni ;) Jag är redan nervös! (Och vilse, jag hittar fan inte i Stockholm!! Har i princip "aldrig" varit där, och har dessutom NOLL (0) lokalsinne. Så nog har jag fog för att vara nervös, allt .. )


1 kommentar:

Den tjocke konsulten sa...

Bra med lämplighetsprov tycker jag!

Pluggandet sätt en klocka och res dig inte förräns efter 50 minuter leler så + ta tiden på "rasten" (och ha rimliga mål, 3h plugg 5min rast brukar balla ur rätt snabbt)