GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



24 maj 2009

Vänta, vänta, vänta .. &&%%£!!!!

Ett av mina sämre .. äsch, mindre praktiska drag är otålighet. Jag är sjukt otålig. Jag har levt hela mitt liv efter devisen självständighet - självständighet så att jag själv skall kunna göra det jag vill, när jag vill och hur jag vill. Tanken har alltid varit att jag endast skulle vara beroende av mig själv - och jag må säga att jag lyckades. Jag vet att jag alltid har mig själv. Meeen .. som det är nu blir jag helt tokig. Det bara skriker i kroppen, det bara skenar av all möjlig inspiration, det är så mycket jag vill skapa, förändra och förbättra, men jag kommer inte loss! Jag har nämligen inte en spänn, ahh! Detta är förstås inte så konstigt med tanke på att det är kvällen innan CSN-utbetalningen, men problemet är bara att jag inte kommer att ha några pengar efter utbetalningen heller .. Ehehhehe. Det är ju så där lustigt .. så där när det är lustigt men inte roligt. Jag bara vill, vill, vill en massa och jag AVSKYR att behöva vänta på det jag vill. JAG-VILL-INTE-VÄNTA. Det är ju det jag alltid har varit självständig för - oväntan!!!!!


Inga kommentarer: