GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



29 juli 2009

Glädje!

Jag är alldeles jättetrött, hungrig och har ett öppet sår MITT ÖVER långfingrets topp (hur fan jag nu fick det) - men utöver det mår jag alldeles strålande! Jag är glad-GLAD. Så där sprudlande och glatt-glad :)

På grund av allt mitt slit på jobbet bestämde jag tidigare i dag att jag skulle unna mig något. Det blir ju en del pengar över efter att den där skulden är betald, pengar som allihopa skall sparas. Men en tusenlapp på mig själv, det kan jag unna mig! Så ett efterlängtat NARS-rouge och några skivor senare, sitter jag och bevakar två parfymauktioner jag är delaktig i .. hehehehe. Och så är jag kärlekskrank till tusen! Kom hem nu!!

Nu skall jag äta och sedan till jobbet, puss och kram!


Inga kommentarer: