GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



17 juli 2009

Mina nya skor!

Nu har jag kommit hem, sovit och vaknat. Jag är sjukt hungrig och därefter hägrar ett mycket efterlängtat badkarsbad inklusive hårtvätt, manikyr och pedikyr. Vaddå, i går gick jag till jobbet med rött läppstift, i kväll skall jag skönhetsbehandla mig .. Man måste ju fira att man skall jobba tio nätter i sträck!
Än så länge går jobbandet bra, höll jag på att säga. Förutom ett visst strul , orsakat av min sifferanalfabetiska chef (hur svårt kan det vara med siffror och datum, jag fattar inte!?), men som nu verkar ha fixat sig.



Jag kunde inte (=hade inte tålamod att) bestämma mig, så ni får båda bilderna. De blev dock lite bleka, men sådant är livet med en kamera för 1300:- - overkligt!


Jag tycker ju inte om att visa mina tatueringar, men här kom denna visst med. Bara för att det inte går att kapa av sig benet när man skall ta kort på foten .. Men titta, skor, skor!!

Jag tycker själv att mina skor är "snusk-skor". Jag tänker porr och olydiga skolflickor. Åh, jag älskar dem!

Nej, nu skall jag sluta spritta runt här halvnaken och få något gjort. Jag har hört att frukosten inte fixar sig själv - det verkar stämma.

PS. Om ni har pengar, köp schampot på Blondinbellas shop i dag. L'Oreal Vitamino Color. Det är fantastiskt bra! Min röda hårfärg mattades av genast, så fort jag bytte från det till ett annat L'Orealschampo (som dock verkar jättebra i övrigt). Det är ett sjukt bra pris och ett sjukt bra schampo! (Jag håller på att testa mig fram till vilket schampo som är bäst. Jag bytte inte för att det var något fel på Vitamino, utan kommer tvärtom att gå tillbaka till det om det jag testar nu (Intense Repair) skulle visa sig vara sämre. L'Oreals schampon, varför har jag inte upptäckt dem tidigare!?) DS.

Inga kommentarer: