GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



28 augusti 2009

Klippklipp!

Jag har äntligen klippt mig!




På nedre bilden ser håret längre ut än det är eftersom jag lutar mig framåt, det är i visst behov av torrschampo/tvätt, det skall färgas på söndag (inte gjort sedan i juni, jisses) och jag är trött som tre as (minst!). Men i övrigt, så! Jag är toooooknöjd. Helt seriöst, en barndomsdröm har gått i uppfyllelse. Äntligen någon som vet hur en page skall klippas på någon som jag! Nämligen min älskade frisör sedan 2005 (när jag väl släppte taget om mitt långa hår, vill säga .. som ändå bara gjorde ont och var jävligt). .


9 kommentarer:

Minten sa...

OJ VAD SNYGGT OCH OJ VAD ANNORLUNDA DU SER UT!

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Mintdarling.

Hihihihihi, tack, tack, tack! :) :)

cinsel sa...

Toksnyggt!!

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Cinsel.

Well, thank you! :)

Emma sa...

Precis en sådan frisyr har jag alltid velat ha! Jättesnyggt!!
Jag hade nästan sådan när jag var yngre men den stod åt alla håll. Iofs var det innan plattångens tid...

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Emma.

Jo, jag KÄNNER TILL hur det där misstaget alltid såg ut innan plattångens tid. *ryser och gråter*
Och tack så mycket! Nu kanske du har fått förnyat hopp? :)

gu_ru sa...

skitsnyggt darling! och du är visst lik dig själv, fast ännu najsare.

rrr

Emma P sa...

Otroligt snyggt, det är inte mycket som slår en välklippt page... Jag blir också sugen på att klippa när jag ser, men nej, ska spara vill ha låångt hår nu:)

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Gu_ru.

Du är alltför snäll mot mig!

Emma P.

Tack så mycket, tack så mycket! Nästa gång skall bli ännu kortare. Jag hade långt hår tidigare, så här tänker vi visst tvärtom varandra :D