GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



31 augusti 2009

Panik?

Plötsligt är det i morgon allt börjar och plötsligt är jag inte beredd och känner mig som träffad av blixten, stressad och totalt inte med i matchen. Nervös. Inte inför kurserna utan inför själva grejen med livsomställningen. Det känns som om det är så mycket jag inte har hunnit med, så mycket mer jag skulle ha gjort på de här lediga dagarna, och nu är det för sent; nu börjar det och jag är inte beredd.


7 kommentarer:

Den tjocke konsulten sa...

Äh va f-n jag packade förra årets halvskrivna block och pennor och drog iväg det var ju dödligt segt att sitta i en sal de första 4h men det gick :)

Bohemicana sa...

Svar: Eller hur?

Kramar, Bohemicana

gu_ru sa...

klart att du är beredd din fjant!
vad tror du att du försöker inbilla dig? pfft.
du är ju svincool, medveten, apsmart och vaken. skärp dig nu, vi går inte på sähär lätta trix. iaf inte jag.
p&k

gu_ru sa...

Klart du är beredd!

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

gu_ru.

PUSS!

DTK.

Ja, nu har man ju "återvant" sig! :)

elinalexi sa...

Känner igen mig i din text. Men det går säkert bra :)

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Elinalexi.

Ja, det går faktiskt riktigt bra nu! :)