GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



29 december 2007

MELLANSPEL.

Alltså, ärligt talat - jag lovar att jag gör världens godaste vita sås! Hemligheten är den där kryddan min härkomst förärat mig, in fact en av de få saker jag överhuvudtaget känns vid - en viss grönsaksbuljongpulverkrydda. Fullsmockad med mononatriumglutamat, men hey - vilken grönsaksbuljongkrydda är inte det??
Well, well .. Min vita sås kan man äta som soppa - glutamat eller ingen glutamat - så god är den!
Nu står lasanjjjen i ugnen .. Haha, jag skämtar bara, köttfärssåsen står på spisen och skall gosa till sig med en grönsaksbuljongtärning (Knorr) och sedan skall jag göra själva lasanjjjen som i sin tur skall få stå och gosa till sig, medan ugnen värms till dödsvärme.

En sak jag blir JÄVLIGT förbannad på är dessa jävla smällsmällande apor i mitt onda område. För någon dag sedan fick jag (alla hyresgäster) hem en liten tidning som mitt bostadsbolag ger ut, i vilken jag klart och tydligt läste att smällarhelvetena är FÖRBJUDNA att smällas inne på bostadsbolagets område! Och nyss kollade jag ut, och det REGNAR till och med (eh, ovanligt), så vilken jävla APA måste man vara för att då vilja gå ut och smälla smällare!!?!!??!! Fan, jag HOPPAS VERKLIGEN att någon av dem spränger av sig ett eller annat öga eller diverse annan valfri kroppsdel. Sedan kan någon komma och säga Men smällare är ju sedan länge förbjudna att smällas inne på området! och då kan de sitta där enögda och lytta och ångerfullt grymta fram Jahaaa, och då vet de det för all jävla framtid - SMÄLL INGA SMÄLLARE PÅ OMRÅDET. Jävla apor och analfabeter!!!
Som tur är är Satanistkatten inte alls rädd för sådant. (Klart hon inte är, hon är ju satanist.) Men jag tycker synd om alla vars djur är det, vare sig det är hundar, katter eller vad som helst! Stackars.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jävla arg du är i nya bloggen då :) Glad att du är back!! Här ha r det smällts smällare sedan julafton, jävligt irriterande!!

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Sandy.

Hihihi :)
Men helvete, jag blir ju så jävla arg!!
Klart att jag är back, och klart att du får veta det! Puss!

Anonym sa...

Pratade med Jocke på juldan, han är med i det där battlegroup och har varit långt uppe i urskogen nu och "krigat" så de är nog i samma, det där urlöjliga du skickade till mig på mail var han med i.. evakuering och trams:)

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Ja, det är ju så jävla töntigt! Sådana jävla påhitt :)
Men Milisen är hemma nu och skall vara det hela nästa vecka också. J med?

Anonym sa...

Japp, han skulle vara ledig nästa vecka med

Aphexan sa...

Aha var det Det du sa om smällare ^^
Jag är dubbelmoralisk och hycklande i frågan i vanlig ordning och ja, det är Skitirriterande att glida runt i samhället eller sitta framför datorn och höra FVIIIIPANG hela jävla dagarna/nätterna... Ännu sexigare när folk gör det runt knuten liksom. Men jag brukar iallafall vara snäll och hänsynsfull nog att spara skjutandet till en kvälls uppvärmning med fredde i skogen och sedan nyårskvällen på nåt gärde där ingen är i direkt riskzon iallafall, och se till att köpa saker som ger lite mer show än bara höga ljud ^^

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Apan.

Ja, det var det jag sa! :)
Men okej då, du är snäll och hänsynsfull .. Bara för att det är du ;)