GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



29 december 2007

Moahahaha.

Vad gjorde jag egentligen sedan jag skrivit det (då) senaste inlägget?

Hahaha.

Jag SOV. Jag gick och la mig och sov. Vaknade för kanske en halvtimme sedan, en halvtimme som jag sedermera spenderade med Morjävel i telefon. (Obs: Jag tycker på intet sätt (eller jo, men bara på några FÅ sätt) illa om min mor; men ett coolt namn, det förtjänar hon tamejfan.

Och nu skall jag gå göra lasanjjjj, så att inte köttfärsen jag har i kylskåpet väcker sina vänner maskarna och sedan traskar iväg, lyckliga över att ha undsluppit den galna, fräsande oljan och den jättevarma pannan.

Och så blir det inget jävla kåtmöte med Milismannen ikväll. Han är förkyld, ooooh.
Han har say whaat?? kraftigt börjat gå mig på nerverna. Jag fick ingen födelsedagspresent i oktober och ingen juklapp i december - trots att han fick båda ggr, ena gången av välvilja och nu senast snarare på pin kiv - och jag anar på basis av det att vår 'relation' just ain't that något för honom. Då är den inte det för mig heller, för är det något jag är bra på är det att bli rädd, börja irritera mig och bli tillknäppt och avstängd. (Och nej, jag skulle aldrig ta upp det som en issue; hail stolthet!)

Nu: LASANJJJJJJJJJJ ......

Inga kommentarer: